Wednesday 2 December 2009

FESYEN LAGI....TUDUNG..TUDUNG...

Sekarang sibok dah mcm hal ehwal pilihan raya pulok pasal fesyen tudung nih.....especially aku hehehehe....keceh keceh hehehe...sekarang aku dgn first time nyer membeli tudung pertama iaitu tudung ber'mangkuk' hehehhe ada awning....melalui online.....aku mencuba tudung dari D'ZAHRA berwarna hitam.....first time memakai mcm pelik jer....maklumlah terus sarung...selalu berbutang2 aku kena klip hehheeheh.....then first impression.....kakak2ku kata....Awin, u look so cute lah...akak suka....hahahahaha.......impression itulah yg aku nak.....sekarang aku tgh men survey lagi tudung yg lebih up to date hehehehe......nak tunjuk gambar aku dan tudungku memang tak dptlah bcoz hp kesayanganku hilang lagi uhuk uhuk uhuk....ok kat sini ade beberapa jenis tudung yang mendapat peratus tertinggi dalam hasil survey aku...check it out!!!! hehehehe



TUDUNG DARI BUTIK ARIANI






FROM D' ZAHRA


TUDUNG MUNAWWARAH

ada banyak lafi untuk munawwarah but tak sempat upload hehehe

No comments:

Post a Comment