Tuesday 10 February 2009

PASAL AKU...ABOUT ME..Khas bagi yg tersalah sangka..hehehehehe

@@@ Sebenarnya aku nih bukan anak owg kaya....aku berasal kg sari baru tuh yg kat pagoh tuh heheheehehehe.....parent kerja sbg penoreh getah di kebun sendiri....sekarang umur my parent dah mencecah lebih 60-an...percaya tak ayahku berumur 70-an???? huhuhuh...Syukur kepada Allah..(iyelah, i'm the youngest kan...)tu yg dah tak larat lagi nak kerja kuat2.....Ini yg membuatkan aku selalu terfikir....sememangnyer aku tak boleh lagi untuk further study...or melepak ngabiskan duet or bla2...kesian...kalo nak pun aku akan further study ngan duet sendiri...insyaAllah....Amin....:).....selama ini yg banyak support aku adalah my bro n my sis...memang enjoylah coz banyak supporter...Mak juga selalu gak bagi duet tapi lama2 aku terfikir...mana mak dpt duet banyak2 nih???? rupa2nyer....dia simpan ckit2 hasil menorehnyer...dan duet dalam bank khas untuk Awin belajar....Allah...aku tak sanggup....satu lagi...gelang tanganku hilang...part nih yg aku memang sedih tahap cipan....balik jer kg...ayahku cakap kat aku kalo aku dapat cat dapur dia nak bagi hadiah...akupun ok! aku pun cat ngan penuh semangat! heheheheheeh ala aku fikir mesti ayah aku nak belanja mee bandung nih...hehehehehehe tub2 dia pergi bilik..buka tikar lantai tuh...n ade benda dalam bungkusan plastik...aku fikir isk ape tuh? tangkal ker? rupa2yer RM1000!!! nah..amek nih gi beli gelang....isk takmolah pak, banyak nih...tak yahlah! awin amek hadiah RM50 jer ye...Bpk aku ckp..isk ni duet simpan ckit2 hasil menoreh....bpk bukan guna duet...hari2 makan kat umah jer...nanti kite gi Muar gi beli gelang...nanti raya tak pakai ape2 sian...PERGH!!!!!!! masa tu nak berderai air mata hatiku ini.....mcm nih sekali rupanya mak ayah ku......semenjak tuh aku nekad...abis study terus kerja!!! takde kerja kerajaan,kerja swasta pun tibai jer huhuhhuhuhuh.....asalkan tidak lagi menggunakan duet mak ayah aku lagi agar dia owg boleh enjoy!....bagi dia owg selagi aku study..selagi tuh duet mesti disimpan padahal tak adepun perlukan wang banyak2 lagi...sbb itu dah tertanam dlm fikiran mereka...kesian mak ayahku...dpt anak nakal cangat mcm aku nih...isk isk isk...so skrg, mak ayah aku boleh bergumbira coz aku dah abis belajar....Sememangnyer aku takmo kaco duet dia owg lagi!!!! isk isk isk sedihhh.......sekarang by my OWNSELF!!!!! huhuhuhuhhuhu chayoook!!!!
So itulah diri aku....jika ternampak2 benda2 branded2, bling2, luxury2 tuh...sememangnyer bukan milik aku....mungkin milik my bro, my sis or sedara mara pak andak cucu cicit belah mak n ayah aku kot...so jgn salah sangka tau...heeeeee chayoooooookkk!

No comments:

Post a Comment