Saturday 18 July 2009

KENAPA SEMUA KAWAN2KU KAWENN??

huh! naper semua kawan2 seperjuanganku dah berkahwin???? bulan ini kite dapat 5 jemputan perkahwinan...........hemmmmmm.bile view gambar2 masa wedding dia org...so sweet.really sweet............suatu yg indah dapat dilihat masa wedding dia org......hah! sesuatu yg paling aku suka adalah melihat kebahagiaan pasangan hingga ke jinjang pelamin...pelikkan????? aku suka feel weedinag dia org tuh hahahahahahaaa.....mcm sweet....manis...terharu...indah...putih...bersih....kali ini aku tak kire....aku yg tukang deco nyer......memang tak kire...akulah decoration nyer...........tapi?????..............boleh ker buat pasangan pengantin tuh rasa happy, ceia, terharu dgn deco yg aku buat nanti?????? aku sedih kalau pasangan tuh rasa tak puas hati dgn hari bahagia yg hanya sekali seumur hidup tuh.....lainlah yg 2, 3 kali seumur hidup tuh heheheheheheee.......sbb tu lah aku masih lagi nuntut ilmu..nuntut ilmu.......heheheehheeheeee..............aku nak semua owg rasa gembira dan ceria dan akan meninggalkan kenangan paling sweet sangat dalam hidup mereka.....
ok...ni adalah foto2 yg aku amek dari beberapa laman web....so sweeettttttttt!!!!!!

No comments:

Post a Comment